امشب به یاد تک تکِ شب ها دلم گرفت


ღ تـــــا بیکران...ღ

امشب به یاد تک تکِ شب ها دلم گرفت
در اضطراب کهنه ی غم ها، دلم گرفت
انگار بغض تازه ای از نو شکسته شد
در التهابِ خیسِ ورق ها، دلم گرفت
از خواندن تمام خبرها تنم بسوخت
از گفتن تمام غزل ها دلم گرفت
در انتظار تا که بگیرم خبر ز تو
در آتشِ گرفته سراپا دلم گرفت
متروکه نیست خلوتِ سرد دلم ولی
از ارتباطِ مردم ِدنیا دلم گرفت
یک ردِ پا که سهمِ من از بی نشانی است
از ردِ خون که مانده به هر جا، دلم گرفت
اینجا منم و خاطره هایی تمام تلخ
اقرار میکنم، درآمدم از پا دلم گرفت

 



نظرات شما عزیزان:

یه آدم باحال
ساعت11:03---25 شهريور 1391
وهین یک مشت سگ صفت ها و دست نشانده ها یحیوان پلید آمریکا-

به مقدسات دینی مسلمانان وبی احترامی

به پیامبر بزرگوار اسلام را

شدیدا محکوم میکنیم

از دوستانی که این پست را میخوانند

خواهشمند است که آن را منتشر کرده

تا همگان بدانند این بی احترامی ها

چیزی جز حقیر کردن وپست کردن آمریکا

وسگ پاسپانش اسراءیل

چیز دیگری در پیش نخواهد داشت.تر خدا بخوان و پخش کن منتشر هم کن تو وبت ممنون


نیما
ساعت14:22---21 مرداد 1391
سلام........این ماه عزیز و به همه تسلیت میگم

nima
ساعت14:22---17 مرداد 1391
salam khobi sonijooo veblaget kheyli bahal boood mobaraket bashe ishalah be paye ham piir shiin amiiin

sofiya
ساعت12:21---9 مرداد 1391
خــــــــــــــــــــــدایا...! خـــــــــــیلی ها دلـــــــمو شــــــــــــکستن ...


شــب بـــیا بـا هـم بــــــریم ســـــــــــراغـشون ...!!!


مــــــــن نــــــــشونت مـــیدم ... تــــــــــو بــــــــــــــــــــــــــــب خشـشون ...!!!


مهرداد
ساعت11:14---28 تير 1391
سلام
ممنون که به وبلاگ خودت سر زدی.امیدوارم همیشه موفق باشی.ضمنا نگفتی نمیخوای عضو وبلاگ خودت بشی.
معلم به خط فاصله میگفت خط تیره
میدانست فاصله چه به روزگار آدم ها میاره
پس بازم پیش ما بیا و سر بزن و نظربده
با سپاس فراوان- مهرداد از بزرگترین وبلاگ گروهی ایران


فرزانه
ساعت14:41---12 تير 1391
آپمــــــــ و منــتـظرتـــــــ

ღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ

ღღღღღღღღღღآپمــــــــ و منــتـظرتــــــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 21:54 نويسنده ṩὄηїД| |

Design:♀ali-hadis♂